Efendim, benimde kendime ait bir blogum olsun istedim durdum. Ama pek ayrıntıcı ve seçici bi tip olduğum için, ne yaptıysam kendime beğendiremiyorum.
Farklı olmalı diyip duruyorum, kendi kendime.
Tuki ile konuşmalarımız ve beni gazlaması sonucu, onun ittirmeleriyle artık bişeyler yazmam gerektiğine inandım.
Tabiki buna gereklilik dersem eğer, birilerinin bi işine yarıyo olması gerekir ki , yok ööle bişey.
Kafamdaki şu; kafama takılan, bu niye böyle diyipde küfrettiğim, eleştirdiğim, çok sevdiğim konuları burda sana anlatmayı düşünüyorum.
Biliyorum bunu okurken " banne lan" diyeceksin, belki hiç bu kısma kadar bile gelmeyeceksin. Peki ya diğerleri? Ha, sorarım sana okuyan varsa ve ilgileniyosa?
O zaman sana üçünbiri cicim...
Farkettin değil mi, nasılda bağladım blogumun adı ile amacını.
Hala anlamadıysan özetliyim. Yukarda bahsettiğim paylaşım amaçlarına katılırsan üçünbiri çekecez, nasıl?
Katılırsan yorum yazarsın, belki sende çekersin hareketini; katılmazsan bana hareket çek, inan umrumda olmaz....